De wettelijke garantie is van toepassing. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten
Garantie op Becker producten:
Aandrijvingen
Alle aandrijvingingen die u aankoopt bij Beckermotoren.nl vallen onder de garantievoorschriften van Becker-Antriebe, de fabrikant van de Becker producten.
Besturingen
Alle besturingen die u aankoopt bij Beckermotoren.nl vallen onder de garantievoorschriften van Becker-Antriebe, de fabrikant van de Becker producten. Zie hieronder de garantievoorwaarden;
In het kader van haar algemene verkoopsvoorwaarden biedt de firma BECKER op alle besturingen een garantie van 12 maanden vanaf productiedatum. BECKER-Antriebe GmbH is van de vrijwaring en productaansprakelijkheid bevrijd, wanneer zonder onze vooraf gaande toestemming eigen bouwkundige constructiewijzigingen zijn aangebracht of onvakkundige installaties worden doorgevoerd of in opdracht worden gegeven, die in strijd zijn met onze voorgeschreven montagerichtlijnen. De verdere verwerker dient erop toe te zien dat de plaatselijke-voorschriften worden nageleefd. Dit product is onderhevig aan technische ontwikkelingen en verbeteringen. Voor de nadere productspecificaties verwijzen wij naar de actuele verkoopdocumentatie.
Wij sturen u kosteloos* het defecte onderdeel toe! * Beckermotoren.nl staat voor goede service!
Als u binnen de garantie periode een kapot onderdeel heeft sturen wij, nadat wij het oude onderdeel van u hebben ontvangen, het nieuwe onderdeel kosteloos toe. Deze moet dan wel binnen het garantie-termijn vallen en aan de eerder genoemde voorwaarden voldoen.
Herroepingsrecht
U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. Let op dit geldt niet voor maatwerk producten.
U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en in originele verpakking geretourneerd worden.Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening.
Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren.Tevens kunt u gebruik maken van het modelformulier
Klachten afhandeling
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Onze gegevens: s Gravenzandseweg 3, 2291 PE Wateringen T: 0174 - 22 63 84 E: info@zonnerij.nl
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar (naam webshop) bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).
Retour zendingen
Uitzonderingen
De volgende producten kunt u niet ruilen of retourneren: